sobota, 18 stycznia 2014

career opportunities are the ones that never knock.

nowe miejsce pochłania całą moją energię. dni zlewają się ze sobą, oddziela je tylko wieczorny powrót do domu i kilka godzin na sen. ze stresu obgryzam do krwi wszystkie paznokcie, mój jadłospis ogranicza się do zrobienia rano kanapek i spakowania do torby jogurtu. ilość informacji przebiegająca codziennie przez moją głowę jest zatrważająca. nie potrafię myśleć i skupiać na nadchodzących koncertach i wyjazdach. nie miałabym siły teraz spakować plecaka i wyjechać. jest ciężko, za 2 tygodnie będzie jeszcze gorzej, ale jednocześnie niesamowicie intrygująco. za kilka miesięcy być może wrócimy do zwyczajnego nudnego egzystowania.

ale walczę o swoje, o to by za jakiś czas nie musieć liczyć każdego grosza.

1 komentarz:

  1. mam podobnie. pracuje i spie, obgryzam paznokcie, robie kanapki, ktorych nie mam czasu zjesc.
    przetrwamy to, pozniej bedziemy silniejsze.
    trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń